Forum Forum klasy 6a Strona G│ˇwna Forum klasy 6a
Witamy na forum klasy 6a!!!


u osoby dorosłej liczy sobie ona dwa metry kwadratowe!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy 6a Strona G│ˇwna -> Nowosci
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 692
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

 PostWys│any: Czw 16:02, 10 Kwi 2014    Temat postu: u osoby doros┼éej liczy sobie ona dwa metry kwadratowe! Back to top

Misia Bela-----.,a mojej piosenki nie kojarzysz?
[link widoczny dla zalogowanych]
Mimo iz uwagi do OWM napisalam nie czuje zadnej ulgi... mam pytanie
GŁODÓWKA
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam serdecznie
troche sie boje tego wyjazdu, bo to obca kultura, inne zwyczaje, daleko od rodziny...
smutno mi ...znowu my┼Ťl─Ö o operacji i powiedzia┼éam m─Ö┼╝owi i siostrze ,┼╝e maja ze mna by─ç non stop w szpitalu bo sama nie chc─Ö tam by─ç...przy siostrze po cesrce i po powik┼éaniach malutkiego ,siedzia┼éam non stop i ja tak chce nawet jak sie obudze chc─Ö ich widzie─ç i czu─ç i trzuma─ç za r─Öke i dalej spa─ç ...ca┼ée ┼╝ycie jak chorowa┼éam to babcia ze mna je┼╝dzi┼éa i by┼éa ze mn─ů i tak mi zosta┼éo ...dobranoc...jestem takie du┼╝e ma┼ée dziecko ,chyba jak ka┼╝dy z nas ,pa ,smutno a,z tak boli ,tylko nie wiem gdzie ,chyba dusza bo serce to na bank
[link widoczny dla zalogowanych]

kolejny okres pojawil sie dopiero za 60 dni i to byl sygnal ze musze zasiegnac porady lekarza.. [link widoczny dla zalogowanych] Faktycznie jad┼éam do 800kcal dziennie, ale jaki┼Ť tam serek wiejski czy kawa┼éek sernika wpad┼é.
A jak si─Ö kogo┼Ť kocha to sama przyjemo┼Ťc, patrze─ç jak facet odp┼éywa, bo jest mu ┼Ťwietnie dzi─Öki Tobie kurcze......... mia┼éo by─ç: To wszystko co jest zawarte w tych wynikach. Zmyj lakier jeszcze w domu, ┼╝eby┼Ť si─Ö nie denerwowa┼éa w szpitalu. [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] . zobacz jak Doda WP┼üYN─ś┼üA na sw├│j biust Po 5 razie w ci─ůgu kilkunastu minut spogl─ůda┼é na mnie rozbawiony, po 10 by┼é ju┼╝ chyba zaskoczony po 17 razie us┼éysza┼éam tylko K**wa ma─ç! i trza┼Ťni─Öcie drzwiami od ┼éazienki ;P I to by┼é nasz ostatni wsp├│lny seks... Jab┼éczynska na oko 60 kg w tym 55% ┼╝a┼éosnego infantylizmu gdy trafilam do lekarza rodzinnego guz byl wielkosci 2,5cm 14 pazdziernika bylam na badaniach tydzien puzniej byly wyniki i zaraz mnie skierowali do szpitala ,zeby zrobic termin operaci, termin dostalam na 28.10.br.naszczescie juz jest po wszystkim i dobrze sie czuje. I nie ┼╝eby by┼é to jaki┼Ť przypadek, tylko wszystko zaplanowane i przemy┼Ťlane (z ch┼éopakiem jeste┼Ťmy ponad 2 lata on jest 4 lata starszy ode mnie, nigdy nie naciska┼é). i wtedy to wina lekarza ktory wykonywal zabieg ze nie jest idealnie???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
To te┼╝ pomaga.
chyba chc─ůc mnie podpu┼Ťci─ç, powiedzia┼é ze za ka┼╝dy orgazm on potem spe┼éni ka┼╝da moj─ů zachciank─Ö.
Czyli na półtora roku mam zapomnieć, że się będzie cokolwiek działo?

w ogole to proponuje jeszcze przyty─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
cze┼Ťc dziewczyny! Szukam caly czas ksiazki Atkinsa po polsku bo nie wiem z ktorego wydania bylo tlumaczone a na rynku jest conajmniej kilka wersji po angielsku jedne mniej drugie bardziej szczegolowe.
[link widoczny dla zalogowanych]
A JAKA JEDT TAM TEMP WOD CZERWCA DO WRZESNIA?
Jestem bardzo zadowolona bo moze trafia mi sie nawet sluzbowe podroze do Polski na koszt szefa Szef troche przypomina Don Corleone:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Cure - Justi like heaven, Friday I'm in love
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Carey, a Ty by┼éa┼Ť w og├│le u brafitterki?

To bardzo obciaza kolana, ogolnie nogi. [link widoczny dla zalogowanych] Tańczyła do nie Aneta w YouCanDance i leciała też w filmie Dziewczyna moich koszmarów
id┼║ do lekarza dermatologa-wenerologa. Czerwona herbata, kawa naczczo i inne domowe sprawy. Pozdrawiam wszystkich maj─ůcych problemy z ┼éokciem. Wlasnie, gdzie jeszcze w Krakowie sa fajne fryzjerki- chodzi o to ze jak sie powie zeby obciela 3cm to tyle obcina , ani tak jak mnie ostatnio fryzjer obcial pol wlosow bo uwazal ze byly zniszczone! Mam nadzieje ze dzisja tez ktos zaczyna w grupie razniej [link widoczny dla zalogowanych]
znajomosc jezyka okreslam na poziomie hymmm... mo┼éek Zna kto┼Ť jak─ů┼Ť fajn─ů stronk─Ö z kr├│tkimi, odwa┼╝nymi fryzurkami??? Drugie ┼Ťniadanie: Sprawa priorytetowa jest dla mnie zdrowie ale skutkiem ubocznym stosowania lewatyw jest zdecydowana poprawa wygladu skory. Faktycznie jakos tu pusto po wakacjach. by wykluczy─ç nieprawid┼éowosci
no wiecie co do czego
[link widoczny dla zalogowanych]
Polecam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Widz─ůc ju┼╝ wielgachne skurcze zabra┼éa mnie wind─ů na g├│r─Ö....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

brala na torbiel lek o nazwie Primolut-Nor?
[link widoczny dla zalogowanych]
Powiedziała, że nie powiększała sobie biustu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Igg ujemny
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

brrrrrrr [link widoczny dla zalogowanych] Poleca┼é nam codzienne zjadanie kilku plasterk├│w sera typu camembert lub bri, bo w┼éa┼Ťnie w nich jest tego sk┼éadnika najwi─Öcej.
Teraz zarabiam jakies 40% wiecej niz na samym poczatku i moge wreszcie zaczac cos planowac (np. dziewczyny, wiem,┼╝e strasznie d┼éugo to trwa ale oni wszystko dokladnie sprawdzaj─ů a spraw maj─ů mn├│stwo. Powodzenia w starankach! zenekxxx,tak OWM wysyla pismo ze swoimi uwagami na kore mozesz odpowiedziec badz nie. Czy ja przesadzam, czy inne kobiety te┼╝ maj─ů taki problem??? [link widoczny dla zalogowanych]
znacie moze jakies szampomy do podkre┼Ťlenia kr─Öconych w┼éos├│w aby sta┼éy si─Ö one ┼Ťliczne?? t─ů sam─ů ko┼äczyn─Ö wyd┼éu┼╝an─ů - bo zastanawiam si─Ö czy oni przecinaj─ů ko┼Ť─ç w tym samym miejscu co poprzednio czy w innym? Mam alergi─Ö na py┼éki traw. jak mog┼éa┼Ť mi to zrobic!!!!\ - koniec cytatu Bula chetnie bede do Was czesciej zagladac fajnie tu Waga sukcesywnie spada. Pozdr├│wki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
podstawa ale chyba tylko czasami, k┼é├│tnie rodzinne s─ů na po┼╝adku dziennym, i s─ů to mamoni chocia┼╝ znam kilka mi┼éych rodzin
[link widoczny dla zalogowanych]
kosztuje 1 zł.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja przedluzam wloski .

Wiadomo przeciez, ze jedna daje wieksze doznania a inna mniejsze.
[link widoczny dla zalogowanych]
A co do miesi─ůczki , dosta┼éy┼Ťcie ja po kuracji regularnie ? U mnie dzia┼éa - i mi─Öso robi si─Ö coraz mniejsze!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
czy tzreba wiecej....?
CzEKam pozdro !!!!!!!!!!!!
Niech mi kto┼Ť doda otuchy!!!

Poza tym, to twój ważny dzień, w którym wcale nie musisz czuć sie jak szara myszka. [link widoczny dla zalogowanych] Rowniez tutaj jest wiele Rumunow,ale nie tylko...jest tez wiele Marokinczykow ,ktorych zachowanie sie jest czesto niecywilizowane...masa Murzynow , Chinczykow i Cyganow.
mozesz chodzic na spacery bardzo rano, kiedy nie ma ludzi, ubierze sie cieplo by sie spocic (jak sie czloiwek poci - spala tluszcz i kalorie) moze i nie widzisz zadnych zmian ale trzeba na to czasu. NIedlugo po wyjsciu stamtad okazalo sie, ze to byla stracona wizyta i stracone pieniadze. Kiedy┼Ť s┼éysza┼éam, ┼╝e powi─Ökszenie ust kolagenem kosztuje 600 z┼é, czemu ju┼╝ teraz nikt o tym nie m├│wi, tylko wprowadzono nowe metody?? Groszek...odezwij sie w koncu! to jedz [link widoczny dla zalogowanych]
Ale powodzenia, co do muzy, to tania tandeta, doda lepsza no i mandaryna też! była kaska poważana zdzisłaf Pozdrawiam i czekam na odpowiedź. ale teraz pytanie To poprostu jest zrdzierstwo i dyskryminowanie ludzi z takim problemem. dzięki dziewczyny
może z Wałbrzycha lub okolic ??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Możesz też płukać włosy w cytrynie i rumianku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy 6a Strona G│ˇwna -> Nowosci Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach