Forum Forum klasy 6a Strona Gwna Forum klasy 6a
Witamy na forum klasy 6a!!!


Życzę im dużo szczęścia, bo ta para jest fajna i pasuj

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy 6a Strona Gwna -> Nowosci
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 692
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

 PostWysany: Pi 23:23, 04 Kwi 2014    Temat postu: Życzę im dużo szczęścia, bo ta para jest fajna i pasuj Back to top

Mój pierwszy dzień zaliczony do DIANAKARINA ja tez mam tluszczyk na brzuch i Wiem ze efekty nie beda takie Jak u osób które nie Maja ale widzialam u Duzo osób ze jednak oponka znika
[link widoczny dla zalogowanych]
to wszystko jest dość istotne. długo nie zaglądałam na forum.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Polecam, ps - ktoś pytał - mam 38 lat, Najlepszego w Nowym Roku dla wszystkich [link widoczny dla zalogowanych] Witam.
A co do świąt to było jedno wielkie haftowanie, wcześniej myślałam ze sama sobie z tym poradze ale teraz już wiem że moje życie to jedno wielkie bagno Dziewczyny napewno się nie zawiedziecie daje rękę sobie uciąć !! KASIENKA...dziurka nie powinna ci zarosnać ale sluchaj musizs tego srtupka namoczyc w spirytusie ze by c odszedł sam!! Hipotetyczna sytuacja, polecam chwile refleksji nad tym. wtorek, i dzis dzis mialam umowiona wizyte z moim lekarzem prowadzacym ale nie mogl przybyc... [link widoczny dla zalogowanych]
Drogie forumowiczki.... Najgorsze sa te pierwsze 3-4 dni a potem juz nie chce sie jesc. Dla kogos, kto zna ladne i piekne kobiety, Kukulska nie bedzie ladna z twarzy, bo ma na to za ostre rysy, a Gorniak owszem, ladna moze i jest, ale nie piekna. Jeszcze nie odpowiedziałam konkretnie, poza tym, że jestem zaintetesowana tą pracą! dekoloryzacji mi odmowią bo ODPADNA wlosy;[ to co ja mam zrobic??? Nie dość,że dla środowiska,gdzie pracuję jestem wdową bo nie chwalę się moim życiorysem, a z exem na szczęście nie mam kontaktu, po prostu zapadł się pod ziemię wyjechał do swojej rodziny i tam żyje, nalezy zwrocic uwage na wielkosc kola zamachowego.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja jestem z ksiedzem na powaznie.
[link widoczny dla zalogowanych]
wielkie dzieki dora ja juz tak mam dosc tej czerni a napewno nie wyjdzie jakis pomaranczowy kolorek?...
i już wtedy pojawiły się rozstępy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nawet jesli to miało by coś pomóc to trzebe by chodzic codziennie przez pare miesięcy a do tego trzeba być nieźle kasiastą! [link widoczny dla zalogowanych] a ja wiedzialam, ze jej potrzebuje, bo mialam straszne zaprcia.
Czy ktoś się orientuje gdzie Pani Ewa z Reginy pracuje. oj ty biedotko ty rzygac sie chce jak ciebie czytam. zanim zaczelam tez mnostwo przeczytalam i skonsultowalam watpliwosci z kilkoma trenerami, stad wiem ze robilam dobrze Można paść na ryj jednym słowem. A ile schudłyście podczas zabiegów Vacu Line? [link widoczny dla zalogowanych]
Musisz mu uświadomić w dobitny sposob ze nie stara się nic a nic. Oj chyba będę miała problem!!!!!!! Coz ja Ci moge wiec poradzic...wszytskeigo po troszku i tak wyjdzie taniej a z ojczyzny smakuje lepiej!!!! Ja także bede miała usuwaną cała tarczycę.. No i tez nie chciałam zeby mi się te 70% wchłoneło a tak jest z tłuszczem. Tez mi sie wydawalo ze 18 to nie tak duzo. czy ktos posiada może jakieś szczególowe informacje o tej wizie tzn.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pewnie wiekszosc znacie, ale i tak są fajne (moim skromnym zdaniem)
[link widoczny dla zalogowanych]
Włażą do buzi bo tam jest wilgotno i ciepło.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale to był chyba wyraz szoku po tym bólu bo ja mogłam skupić wzrok na dziecku dopiero po jakiejs godzinie i wszystko wróciło do normy [link widoczny dla zalogowanych] Sorry Brzoskwinka_27 , faktycznie masz rację, ale ta nagonka mediów żle na mnie wpływa.
Ja zrobiłam kurs w szkole select w warszawie i mogę z czystym sumieniem polecić innym. marchewke i ziemniaki?? polecam panią Dorotę.Pracuje przy Nowym Kleparzu. Jak weszłam na wage to ... - metronidazol- 2,5 tabletki [link widoczny dla zalogowanych]
Obecnie Dr broma pracuje w Model medzie, to bardzo miła lecznica, jest na warszawskim żoliborzu. kosmetykow to mam pytanie czy ktos slyszal o kwasnych odzywkach i co to daje ? Ogólnie samopoczucie dobre. ile trzeba czekać na zabieg i jaka jest jego cena? Ciągle miałam wrażenie, że odchodzą mi wody Takie paranoje Mi jednak najciężej było wtedy, kiedy nie mogłam oddychać, miałam straszne duszności. sam nie wiem o co chodzi ja ich nie stosuje i nic złego sie nie dzieje pozdrawiam Skoro teraz twierdzisz, ze jednak blizej Ci niedowagi, a nadal chcesz uzyskac 55kg to jeszcze bardziej swiadczy o twoich zaburzeniach.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Najlepsze jest to że ten serial (sceny w Wadlewie, czyli rodzinnym domu przyj**anej Cnotliwej Marysi) kręcą w Brzezinie k/wrocławia dokładnie na przeciwko domu mojej babci i czasem można sobie poobserwować.
[link widoczny dla zalogowanych]
U mnie w aptece dawno temu miły mgr proponował mi M za 400pln i jak czytam inne topiki cena nie uległa zmianie, a ja mam obawy przed kupowaniem tego z innego źródła, szczególnie że nasłuchałam się niepochlebnych opinii, ale do odważnych świat należy. Hej!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
chciałabym się dowiedzieć czy można podczas stosowania leku Gynalgin pić alkohol ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Eh, mnie najbardziej przeraziło to zdjęcie gardła... [link widoczny dla zalogowanych] A do życia potrzebujemy macipinkę.
[link widoczny dla zalogowanych] 06753.html Nie leczone poniewaz balam sie zwrocic z tym do lekarza. Moj ulubiony wykonawca to Elvis Preslay i wszystkie jego piosenki, bo ma cudowny głos a i jeszcze jedna nie znam wykonawcy ale to z lat 70 -sugar-zna ktoś wykonawce?? Cukinia Witam!Od 20 lat cierpiałam na drętwienie obu rąk. [link widoczny dla zalogowanych]
kary, prezenty, wizualizacje, foty...ehhhh... ja dzisiaj na sniadanko wypilam maslanke,potem jablko ,no a dalej sama zupa,pije rowniez kawke z mleczkiem carmelowym w ciagu dnia,waga spada mimo tej kawy i jablek oraz braku cwiczen i to mnie dalej motywuje,zacheca i bardzo cieszy a ja mam pytanie czy zna ktos salon Femme czy jakos tak na Radockiego(os.Odrodzenia)??? Uda Ci się na pewno!!! Jestem dzis 3 dzien na wodzie Jest narazie super Robicie ja jakbyscie lykali witaminke a prawda jest taka, ze to ingerencja w organizm. Ja tu zagladam czesto i gesto
[link widoczny dla zalogowanych]
Otuż to,otuż to
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy 6a Strona Gwna -> Nowosci Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach